www.wind.npx.pl

Strona Główna • Artykuły • Forum • Filmy • Wind na wesoło • Kontakt Styczeń 26 2020 05:48:20

Nawigacja

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Online

Sezon 2014

Filmowe Relacje

Majówka 2011r

Piątek, 29 kwiecień 2011r.- początek majowego weekendu... dla mnie i kolegów z Teamu początek tygodniowej zasiadki nad jeziorem Nowaki. Na miejscu byliśmy ok.13, zajmujemy swoje stanowiska – ja 11, chłopaki kolejno 13 i 15. Trzeba było wykorzystać fajną pogodę żeby się rozpakować, wysondować łowisko i wywieźć zestawy, w radio ciągle wspominali o przelotnych opadach...
Około godziny 17 kije znalazły się w wodzie :) pozostało tylko czekać... do końca dnia nic się nie działo (oprócz lecącego z nieba gradu), także przez całą sobotę karpie nie skusiły się na to co im zaserwowaliśmy, aż do niedzieli...
O 9 rano pierwsze „tiiiiit” na mojej wędce, po kilkuminutowym holu, na macie ląduje karp o wadze 12,700.

Coś zaczyna się dziać – pełni nadziei i optymizmu czekamy na kolejne dźwięki naszych sygnalizatorów. Niestety kolejne godziny upływają bez brania. Nie pozostaje nic innego jak wskoczyć w śpiwory. Długo nie poleżałem... przed 22 kolejne branie, którego finałem był 12 kilowy karp.

Poniedziałek również zaczął się obiecująco, o 6:30 budzi mnie jeden z moich sygnalizatorów. Po chwili wyciągam karpia 8,5kg – to nastraja mnie optymistycznie na nadchodzący dzień.

Niestety karpie nie mają ochoty na nasze kulki no ale czemu się dziwić, nawet ludzie nie mają chęci na duże ilości jedzenia w taką pogodę - słońce grzało, ani jednej chmurki (co po niektórzy byli zadowoleni
a inni trzęśli się potem z zimna ;)
Tak więc nauczeni wydarzeniami z dni poprzednich nie nastawialiśmy się na to, że do wieczora usłyszymy upragnione „tiiiit”. Zawsze jednak pozostaje nadzieja na branie w nocy lub nad ranem.
No i stało się, wtorek 5 rano i odjazd :) efekt – karp o wadze 13,700.

Po wywiezieniu zestawów zasłużona kawa, potem można jeszcze się położyć – tym bardziej, że pogoda nie zapowiada się dobrze. Rozumiem przelotne opady ale bez przesady... lało i lało. Chłopaki pakowali się
w największy deszcz oraz deszcz ze... śniegiem. Prawdziwa majówka ;)

No ale coś za coś, około południa w największą śnieżycę w odstępie 5 minut miałem 2 brania. Niestety oba karpie się spięły. Do końca dnia cisza.

W środę o 7:20 kolejne „tiiit” :)Szybsza odemnie była moja dziewczyna i po kilku minutach karp o wadze 10,100 leżał na macie.

Pomimo tego, że do końca pobytu nie było juz opadów śniegu, świeciło słonko a wiatr sprzyjał poranne środowe branie było ostatnim na tej zasiadce. Nie pozostaje mi nic innego jak planować następną :)