Towarzyska Potyczka Teamów Śląskich 1
Dodane przez Rafal Dudzinski dnia Wrzesień 04 2011 17:15:02


















































































Rozszerzona zawartość newsa





Serdecznie witamy wszystkie śląskie teamy.

Wind Carp Team organizuje Potyczkę Teamów Śląskich w dniach 3-6 maj 2012r. na łowisku Stary Sącz.

W zawodach może wziąść udział 10 teamów ze śląska, które zgłoszą swoją kandydaturę. O starcie danego Teamu decydować będzie kolejność zgłoszeń
( kto pierwszy, ten lepszy). Każdy zgłoszony team wystawia 2 drużyny dwuosobowe, reprezentujące swój team. Zawody będą miały charakter towarzyski w celu zapoznania się i wymiany doświadczeń. Zawody będą trwać od czwartku tj. 3 maj od godz. 8.00 do niedzieli tj. 6 maj do godz. 10.00. Impreza integracyjna wraz z rejestracją Teamów odbędzie się w środę 2 maja o godz. 20.00. Obowiązkowe jest wstawienie się przynajmniej jednej drużyny z każdego teamu. Impreza zacznie się ciepłym posiłkiem oraz zimnym piwkiem. Rano o godz. 7.00 zbiórka wraz z losowaniem. Koszt startowego tj. 150zł od osoby. Wpłaty należy dokonać całym teamem , nie od osoby.Przelew dokonujemy do końca stycznia.Brak wpłaty do tego terminu jest traktowany jako rezygnacja i automatycznie zapisany jest team z listy rezerwowej.

Wkrótce regulamin zawodów.

tel.kont. 602 312 978(Robert Szmidt)

E-mail: wct@o2.pl

Dane do przelewu:
Mateusz Patynek
Szopena 5/3/9
44-120 Pyskowice
nr. konta
91 1020 2401 0000 0802 0347 5787
W tytule proszę wpisać "Wpłata za zawody Stary Sącz"
Oraz nazwę swojego Teamu



Startujące Teamy :

1- Wind Carp Team

2 - Karp Klub Bytom

3- Zabrzański Team karpiowy

4- Klub "Ukleja" Gliwice

5- Karp Team "Dziadek"

6 - Sekcja "Lin" Zabrze

7 - Carp Team Zatorze

8 - Natural Team Carp Sośnica

9 - Górnośląska Grupa Karpiowa C.C.S

10 -Grupa karpiowa koła 64 PZW Zabrze




REGULAMIN TOWARZYSKIEJ POTYCZKI TEAMÓW ŚLĄSKICH

03.05 - 06.05.2012r.
Miejsce zawodów: Stary Sącz
Rejestracja drużyn: 02.05.2012r.(środa) w godz. 18:00-20:00
03.05.2012r. (czwartek) w godz. 06:00-07:30

Impreza integracyjna: 02.05.2012r. od godz.20:00 – obecność obowiązkowa przynajmniej jednej drużyny z Teamu :) zapewniamy pyszny posiłek i zimne piwko.

Losowanie stanowisk: 03.05.2012r. godz.8:00
Losowanie odbywać się będzie w dwóch turach. Po wylosowaniu pierwszego numerka drużyna ma 20 sekund na przyjęcie lub odrzucenie tego miejsca i losowanie ponowne. Drugi los zostaje miejscem ostatecznym.
Po zakończeniu losowania każda z drużyn może udać się na stanowiska, od tej chwili możliwe jest zanęcanie i sondowanie. Od godziny 10:00 rozpoczęcie zawodów.
Zakończenie zawodów: 06.05.2012r. (niedziela) godz. 10:00. Rozdanie nagród o godzinie 12:00.


Warunkiem udziału w zawodach jest uiszczenie opłaty w wysokości 600zł za Team (150zł od osoby). Wpłaty należy dokonać do … na nr konta ….... Prosimy o wpłacanie kwoty za cały Team, nie za drużynę. Każdy Team po wpłaceniu startowego otrzyma pocztą elektroniczną potwierdzenie wpłaty pieniędzy. Ewenyualna rezygnacja Teamu z zawodów w terminie pózniejszym niz 31 styczeń nieulega zwrotowi wpisowego.

1. Każdy zawodnik łowi na 2 wędki.

2. Każda z drużyn musi posiadać matę, podbierak karpiowy a także odpowiedni zapas worków do przechowywania złowionych ryb do czasu zważenia.

3. Dozwolone jest pływanie pontonami, używanie modeli zdalnie sterowanych do wywożenia
i zanęcania zestawów przez cały czas trwania zawodów.

4. Dozwolone jest używanie wszelkich zanęt i przynęt wędkarskich roślinnych i zwierzęcych.

5. Ze względu na bliskie odległości między niektórymi stanowiskami nie ma możliości składania protestów w przypadku wpłynięcia zaciętej ryby do stanowiska drużyny sąsiedniej.

6. Do wagi zalicza się karpie i amury powyżej 3kg.

7. Do klasyfikacji końcowej liczona będzie suma kg ryb całego Teamu.


8. Zawodnicy zobowiązani są do łowienia wyłącznie na swoje wędki, holowania i odhaczania swoich ryb. Pomoc osób trzecich (z wyjątkiem partnera z drużyny) jest niedozwolona.

9. Jeżeli obaj zawodnicy zamierzają opuscić na jakis czas swoje stanowisko, ich wędki muszą zostać zwinięte, zaś zestawy i łodzie wyjęte z wody.

10. Każdy z zawodników proszony jest o zachowanie czystości nad wodą. Każda drużyna otrzyma bezpłatnie worki na śmieci.

11. Zakaz rozpalania ognisk za wyjątkiem grilla.

12. Zakaz spożywania alkoholu.

13. Każdy zawodnik od czwartku na rozpoczęciu zawodów oraz przez dwa najbliższe dni (piątek, sobota ) otrzyma ciepły posiłek.

14. W sprawach spornych dot. zawodów decydujące zdanie ma sędzia główny.

15. W sytuacjach wyjątkowych organizatorzy rezerwują sobie prawo zmian w regulaminie
w dowolnym czasie.


Nagrody:


Za zajęcie pierwszego, drugiego, trzeciego miejsca - puchary i nagrody rzeczowe dla każdego zawodnika z Teamu.

Za największą rybę - puchar + nagroda rzeczowa (nagroda indywidualna).

Za pierwszą rybę – nagroda rzeczowa (nagroda indywidualna).

Każdy zawodnik otrzyma koszulkę Towarzyskiej Potyczki Teamów Śląskich.

W zawodach liczy się przede wszystkim dobra atmosfera i zabawa a także spotkanie z ciekawymi ludźmi i wymiana doświadczeń.


tel.kont. 602 312 978(Robert Szmidt)

E-mail: wct@o2.pl

Dane do przelewu:
Mateusz Patynek
Szopena 5/3/9
44-120 Pyskowice
nr. konta
91 1020 2401 0000 0802 0347 5787
W tytule proszę wpisać "Wpłata za zawody Stary Sącz"
Oraz nazwę swojego Teamu


Połamania kija życzy WIND CARP TEAM